Εμείς έχουμε επικοινωνήσει με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και χθες επικοινωνήσαμε και με το skoutz.gr και λάβαμε άμεση απάντηση.
Το mail που στείλαμε:
“Καλησπέρα, με βάση την εμπειρία μου στο ecommerce αλλά και πολλές καταγγελίες συνεργατών σας, δημοσίευσα το παρακάτω άρθρο. Στα χέρια μου έφτασαν τουλάχιστον δύο νομικές καταγγελίες με αναφορά συγκεκριμένων καταστημάτων ενώ είναι σε εξέλιξη έρευνα αξιοπιστίας των καταστημάτων που είναι καταχωρημένων στη βάση σας.
https://techingreek.com/skroutz-o-magaza-pou-emporevontai-smartphones-mia-organomeni-apati-olkis/
Επιπροσθέτως, είχαμε επικοινωνία με πολλά καταστήματα που συνεργάζονται με την πλατφόρμα του skroutz και μας επιβεβαίωσαν της τεχνικές αθέμιτου ανταγωνισμού που επιχειρούνται.
Θα θέλαμε και το δικό σας feedback, ιδανικά on the record.
Σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεσή σας.”
To mail που λάβαμε:
“Αγαπητέ κύριε Πρίτη καλημέρα σας,
Καταρχάς σας ευχαριστούμε για το μήνυμα και την πρωτοβουλία να επικοινωνήσετε μαζί μας για διευκρινίσεις.
Είχαμε εντοπίσει το άρθρο σας και παρακολουθούμε στενά τη σχετική δημοσιότητα, καθώς το συγκεκριμένο ζήτημα μας απασχολεί εδώ και αρκετό καιρό και ήδη έχουμε προβεί σε έρευνα και επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να έχουμε πληρέστερη εικόνα.
Επιτρέψτε μας να επικεντρωθούμε στα ακόλουθα:
Αναφορικά με το κύριο θέμα της δημοσίευσής σας, τις διαφορετικές τιμές σε online αγορές σε περιπτώσεις αγοράς με απόδειξη λιανικής και τιμολογίου, σας ενημερώνουμε ότι μετά από έλεγχο του νομικού μας τμήματος και σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς, ήτοι την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, το Υπουργείο Οικονομίας και τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στους οποίους γνωστοποιήσαμε το συγκεκριμένο ζήτημα, δε διαπιστώθηκε ότι συντρέχει κάποια νομοθετική διάταξη στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο – Ελληνικό ή/και Ευρωπαϊκό-, που να απαγορεύει τη συγκεκριμένη πολιτική.
Βάσει της εμπορικής μας πολιτικής, στην πλατφόρμα του Skroutz δεν είναι εφικτό να συμμετέχουν καταστήματα με έδρα εκτός Ελλάδος. Η συγκεκριμένη πολιτική είναι σε ισχύ από τις αρχές του 2016 και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας ελέγχου σε κάθε αίτηση υποψήφιου συνεργάτη προτού ενταχθεί στο Skroutz. Συνεπώς, αιτήσεις που δεν πληρούν αυτή τη συνθήκη απορρίπτονται και δεν προχωράει η συνεργασία. Εξαίρεση αποτελούν (6) έξι επιχειρήσεις με έδρα εκτός Ελλάδος και τα οποία που φιλοξενούνται αυτήν τη στιγμή στη μηχανή αναζήτησης του Skroutz, που αφορούν παλαιότερες συνεργασίες ετών για τις οποίες δεν ίσχυσε αναδρομικά η παραπάνω πολιτική. Να σημειωθεί ότι, καμιά από τις εν λόγω επιχειρήσεις δε δραστηριοποιείται στον τομέα της τεχνολογίας.
Από το σύνολο των αιτήσεων συνεργασίας που λαμβάνει η εταιρεία μας, μόλις ένα ποσοστό της τάξεως του 40% καταλήγει σε ενεργή συνεργασία. Αυτό συμβαίνει διότι υπάρχουν ιδιαίτερα αυστηρές προδιαγραφές που πρέπει να πληρούνται στο ακέραιο, προτού ξεκινήσουμε συνεργασία με ένα νέο ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι έλεγχοι που διεξάγει η εταιρεία μας στο στάδιο του auditing πριν την αποδοχή ή απόρριψη μιας συνεργασίας, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: έλεγχο φορολογικών στοιχείων και των αντίστοιχων δραστηριοτήτων της εκάστοτε εταιρείας, έλεγχο εγγραφής στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ), ποιοτική αξιολόγηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας του e–shop, έλεγχο της διαδικασίας αγοράς και των τρόπων πληρωμής, καθώς επίσης και της aftersalesπολιτικής.
Στο Skroutz συμμετέχουν πλέον περισσότερα από 2.800 e–shops και για όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα υπάρχει εντατικός έλεγχος σε καθημερινή βάση από τις ομάδες Πωλήσεων και Ποιοτικού Ελέγχου, προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία της πλατφόρμας και η προστασία των καταναλωτών που εμπιστεύονται το Skroutz για τις online αγορές τους. Για το λόγο αυτό, έχουμε θέσει ένα πλαίσιο αυστηρών κριτηρίων και προδιαγραφών, που εφαρμόζονται τόσο στην επιλογή των συνεργατών μας, όσο και στον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τυχόν αστοχίες. Επιπλέον, υπάρχει συνεχής και άμεση αλληλεπίδραση με όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μέσω διάφορων μηχανισμών, για τον έγκαιρο και άμεσο εντοπισμό οποιουδήποτε ζητήματος αξιοπιστίας.
Σχετικά με την αναφορά σε σχόλια της δημοσίευσης για πιθανή αλλαγή φορολογικών στοιχείων, να επισημάνουμε ότι δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά καταστήματα που ξεκινούν συνεργασία με την εταιρεία μας και τροποποιούν τα φορολογικά τους στοιχεία εντός σύντομων χρονικών διαστημάτων. Για το συγκεκριμένο ζήτημα υπάρχει τακτικός έλεγχος από την ομάδα μας και σε περίπτωση εντοπισμού παρατυπιών, προβαίνουμε στις απαραίτητες ενέργειες. Εάν έχετε εντοπίσει κάποια σχετική περίπτωση, παρακαλούμε να μας την κοινοποιήσετε για να την εξετάσουμε.
Τέλος, καθότι το νομοθετικό πλαίσιο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι δυναμικό και προσαρμόζεται συχνά για να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς, σημειώστε ότι ως εταιρεία είμαστε σε επαγρύπνηση και συνεχή επικοινωνία με όλους τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου η δραστηριότητα της εταιρείας και των συνεργατών μας, να είναι σύμφωνα με τις διατάξεις και τους νόμους της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
Ελπίζουμε τα παραπάνω να απαντούν στα ζητήματα που θέσατε ξεκαθαρίζοντας ορισμένες παρανοήσεις, που ενδεχομένως να είχαν αποφευχθεί, εάν είχατε επικοινωνήσει μαζί μας πριν τη δημοσίευση του άρθρου που εμπλέκει την εταιρεία μας.
Με εκτίμηση,”
Έχουν ενδιαφέρον και τα στοιχεία που παρατίθενται στο mail και φυσικά προς τιμήν τους ούτε κρύφτηκαν, ούτε απείλησαν με κάποιον τρόπο το μέσο.
Εμείς αφού ανοίξαμε αυτό το θέμα σκοπεύουμε να το τραβήξουμε και ήδη ετοιμάζουμε λίστα με ονόματα καταστημάτων και περισσότερες λεπτομέρειες από τους ειδικούς για το θέμα.
Stay Tuned…
Πηγή: https://techingreek.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου